سردار دهقان انتصاب سرافراز به ریاست سازمان صداوسیما را تبریک گفت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی انتصاب محمد سرافراز را به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  دفاع پرس در پیام سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع آمده است: انتصاب جناب‌عالی از سوی مقام معظم رهبری را به ریاست سازمان صداوسیما که خود بهترین گواه بر لیاقت، تعهد، حسن تدبیر و سابقه آن برادر ارجمند می‌باشد،  تبریک عرض می‌نمایم.

در این  پیام همچنین ابراز امیدواری شده است که با هوشمندی و همت جهادی در مدیریت و راهبری سازمان صداوسیما که به فرموده امام راحل عظیم‌الشأن به‌مثابه یک دانشگاه عمومی است موفق باشند.

در بخش دیگری از پیام تبریک وزیر دفاع برای ریاست جدید آن سازمان، در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه، تقویت عزم ملی و ابتهاج معنوی و نشاط انقلابی، کمک به مدیریت اجرایی در تأمین اهداف و اجرای سیاست‌های کلان نظام و تحقق سند چشم‌انداز کشور و همچنین اعتلای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بینالمللی، با یاری متخصصان و کارکنان دلسوز و متعهد سازمان مهم و راهبردی صداوسیما آرزوی توفیق شده است.

سردار دهقان در پایان این پیام با اطمینان از تقویت و ارتقاء همکاری سازمان صداوسیما با نیروهای مسلح به‌ویژه وزارت دفاع، توفیق روزافزون دکتر سرافراز را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(ع) از درگاه خداوند مسئلت کرده است.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا